Monday, October 10, 2016

Forex Kz

KongZhong Corporation Amerikaanse deposito-aandele Haal Opsomming Data Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Forex,, InstaForex. . ,. ,. ,. . InstaForex:,. ,. , Forex. InstaForex,,. ,,. ,. , -. :,,. InstaForex:,,. ,,. ,. ,. . :. Forex,. . . . Forex,. ,,. . ,. ,,. InstaForex. . ,,. :. Meta Trader. . 24 7. Forex. ,. Forex. 2007-2016 As iemand my gevra om my handel strategie te beskryf in 'n s min woorde as moontlik, sal dit wees hierdie horisontale vlakke en prys wat 'n ction. Inderdaad, verhandelingsprys aksie setups van horisontale vlakke is die kernkomponent van my handel teorie 'nd strategie, en as jy was om weg net een ding uit my webwerf neem dit sou wees dat jy effektief kan leer om die mark te verhandel deur eenvoudig die tekens van die kern vlakke op jou kaarte en wag vir ooglopende prys aksie seine te vorm rondom hulle. Nadat jy klaar die lees van hierdie les, los 'n kommentaar, soos dit op Facebook, tweet dit op twitter en deel dit met ander. ) Hoekom is horisontale vlakke so belangrik As jy wil om te leer om 'n naakte prys grafiek handel, sal jy nodig het om oor twee dinge op minimumprys aksie en horisontale vlakke leer. Alles in die mark begin met 'n horisontale lyn dit is die back-been van my handel benadering sowel as die handel benadering van baie ander groot handelaars. Inderdaad, handelaars soos George Soros, Warren Buffet, Jesse Livermore en ander, al betaal (betaal) baie aandag aan die belangrike vlakke in die mark, omdat hulle weet dat hierdie vlakke is belangrik en kan dus 'n sterk invloed op die rigting van die prys . Horisontale vlakke te help met tydsberekening en hulle lewer waarde gebiede wat kan help om jou risiko te definieer deur gee jou 'n prysvlak van jou stop verlies plaas buite. Ek het 'n gedissiplineerde handelaar van vlakke gekombineer met die prys aksie vir die jaar waarskynlik sowat 80 van my ambagte behels 'n duidelike kern horisontale vlak gekombineer met 'n prys aksie sein. Horisontale vlakke voorsien ons met 'n bymekaar kom gebied om handel te dryf uit, maar dit is nie die enigste faktor van samevloeiing dat ek kyk vir die meer faktore van samevloeiing jy voering met 'n prys aksie sein hoe beter. Maar ek doen dit oorweeg horisontale vlakke tot die kern stuk samevloeiing wees in my handel strategie en ek wil julle 'n paar voorbeelde van hoe ek gebruik horisontale lyne en prys aksie om die markte Trade Show. Gereed Laat ons gaan Voorbeelde van handel met horisontale lyne en prys aksie seine: Ek leer 'n oorvloed van die prys aksie handel bevestiging seine in my loopbaan dat ek kombineer met vlakke en die tendens, hier SA paar voorbeelde van hoe ek handel prys aksie seine met die hand liggend horisontale vlakke in die mark. Handel horisontale lyne in trending markte met die prys aksie van swing wys my gunsteling manier om handel te dryf met horisontale lyne is om hulle te handel in trending markte van swing punte. Soos markte tendens, skep hulle horisontale vlakke as hulle eb en vloei, hierdie vlakke is wat ek noem swing punte, en kan ons 'n baie hoë-waarskynlikheid handel Opstellings vind deur te kyk vir prys aksie vorming van hierdie swing punte in die mark. Kyk na die illustrasie hieronder, let op hoe die mark trending hoër en as dit maak nuwe hoogtepunte dit skep ook weerstand wanneer dit val weg van hierdie hoogtepunte, dan as dit trek terug die vorige hoë / weerstand eintlik verander in ondersteuning (swing punt). So, ou weerstand word nuwe ondersteuning in 'n uptrend, en in 'n down tendens ou ondersteuning word nuwe weerstand, ook bekend as swing punte. Die manier waarop ons neem voordeel van hierdie horisontale vlak swing punte, is om te kyk vir prys aksie strategieë vorming naby hulle as die mark terug trek. Kyk na die blou sirkels in die illustrasie hierbo, dit is die swing punte waarteen jy wil om te kyk vir ooglopende prys aksie seine vorming, dan is jy die handel van 'n bymekaar kom punt van waarde binne 'n trending mark. Handel horisontale lyne in-reeks gebind markte met die prys aksie Nog 'n uitstekende manier om horisontale lyne handel in die mark is om net te kyk vir prys aksie setups vorming naby die grense van 'n reeks gebind mark. Ongelukkig het markte nie altyd tendens soos ons wil hê hulle moet, in plaas daarvan, het hulle dikwels swaai tussen ondersteuning en weerstand in 'n handels-reeks. Gelukkig handel met 'n eenvoudige prys aksie setups stel ons in staat om handel te dryf in enige mark toestand, sodat ons kan nog steeds vind hoë-waarskynlikheid handel Opstellings selfs in marktoestande-reeks gebind. In die illustrasie hieronder kan ons 'n voorbeeld van hoe 'n afstand gebind mark kan lyk sien. Wanneer die prys is natuurlik heen en weer tussen 'n horisontale ondersteuning en weerstand vlak weerkaats, kan ons wag vir die prys van een van die grense van die reeks geslaan en dan kyk vir prys aksie seine vorming daar. Dit gee ons 'n baie hoë-waarskynlikheid inskrywing scenario en 'n baie eenvoudige handel strategie. Dit gee ons ook voor die hand liggend vlakke om ons risiko en beloning te definieer. Risiko word gedefinieer net buite die handel reeks hoë of lae van die grens jy naby betree, en beloon word gedefinieer naby die teenoorgestelde kant van die handel reeks. Trading geleentheid gebied horisontale lyne met die prys aksie Event gebiede is horisontale lyne wat gebruik kan word 'n baie hoë-waarskynlikheid gebiede te kyk vir prys aksie setups vorming naby. In wese, wanneer 'n groot prys gebeurtenis plaasvind in 'n mark, soos 'n binne-bar tempo of 'n pen bar ommekeer. prys skep 'n geleentheid gebied op hierdie horisontale vlak. Jy sal sien dat hierdie gebeurtenis gebiede is beduidende meeste van die tyd, want die prys sal dikwels stalletjie of reverse as dit weer toets hulle. In die illustrasie hieronder kan ons 'n voorbeeld van die skepping van 'n geleentheid gebied te sien, asook hoe dit daarna kan verhandel. In wese is, kan enige prys aksie sein 'n gebeurtenis gebied te skep as dit stel af 'n groot skuif van die gebeurtenis gebied / horisontale vlak. In die voorbeeld hieronder ons kan sien 'n binne-bar uiteensetting plaasgevind en dan prys teruggekom en weer getoets hierdie gebeurtenis-area / horisontale vlak. As die prys weer toets die geleentheid gebied sou ons fyn dop te hou vir die prys aksie seine, soos die vorming van 'n prys aksie sein by 'n byeenkoms gebied is 'n baie hoë waarskynlikheid gebeurtenis. Maar geval gebiede bied ons ook met die vermoë om sonder bevestiging van die prys aksie voer. Dit is 'n meer gevorderde strategie wat ek leer in my prys aksie handel kursus. maar dit is moontlik om blindelings betree by die geleentheid gebied as prys terug kom om weer te toets nie, dit wil sê sonder bevestiging van die prys aksie. Werklike voorbeelde van verhandelingsprys aksie op horisontale vlakke Ten slotte, ek wou julle wys 'n ware grafiek van die EURUSD en sy onlangse prys aksie en horisontale vlakke ontleed om te wys hoe jy eenvoudig horisontale vlakke kon gebruik met die prys aksie om die handel mark. 1) Let op die handel reeks wat die EURUSD was in vir ongeveer 3 maande vroeër vanjaar. Prys is weerkaats heen en weer tussen weerstand naby 1,4550 en ondersteuning naby 1,4100 1,4000. Ons didn t kry 'n baie seine in hierdie reeks, maar daar was ten minste drie goeie pen bars wat die ondersteuning van die reeks dat handelaars 'n paar baie goeie geld kon gemaak het op gevorm af. 2) Volgende, soos die handel reeks gevorm en die pen bars ontwikkel saam ondersteuning, ons het 'n geleentheid gebied vorming rondom 1,4100 1,4000. As die prys begin laer beweeg van die top van die handel reeks voordat dit uitgebreek, dit gevorm 'n lang-tailed pen bar en dan 'n binne-bar regs by hierdie geleentheid gebied. Dus, 'n onderbreking van die pen bar lae bedoel 'n onderbreking van die gebeurtenis gebied en ons kan sien 'n beduidende skuif gevolg. 3) Volgende, kan ons 'n binne-bar en 'n pen bar stelsel kies wat gevorm word as die mark laer tendens sien. Hierdie setups beide gevorm op horisontale vlakke en ons kan sien hulle het gelei tot 'n groot beweeg na die negatiewe kant dat 'n goeie risiko beloning verhoudings waarvoor vaardig prys aksie handelaars Ten slotte, die handel horisontale vlakke met die prys aksie seine is die primêre tegniek wat ek gebruik om te analiseer en handel die mark. Dit is in wese die fondament van my handel strategie en ek glo dit is werklik die eenvoudigste handel strategie in die wêreld, sowel as die mees doeltreffende. Dit is duidelik dat horisontale vlakke is baie belangrik in die mark, en deur hulle te kombineer met my prys aksie strategieë wat jy het 'n baie doeltreffende en eenvoudige handel strategie. As jy meer wil weet oor hoe ek gebruik horisontale lyne en prys aksie, sowel as my ander handel strategieë leer, check out my prys aksie handel natuurlik hier. Dankie vir die besteding van die poging om te sit 'n verrykende artikel soos hierdie. Weereens, ek het iets geleer nuwe en dit het die konsep van weerstand ondersteuning saam versterk met die prys aksie. Hou asseblief aan om ons te voorsien met 'n groot artikel soos hierdie om ons te help om beter in hierdie handel besigheid te doen. KRISTOFA OKENTA sê: Hi Nial, U het dit uitgebrei vir my. Ek het gevind dat hierdie horisontale deur selfontdekking. Dit is om geld te maak vir my, maar indisciplined emosie het my nie om voort te gaan om dit te gebruik om te bemeester nie. Dankie vir die kry my uit my slaap as my mentor. Shyam Thapa sê: Ek is 'n voorraad dag handelaar met behulp van al jou prys aksie in te stel ups en kry dag sukses tot dag. Ek het 'n paar navraag vir jou oor ondersteuning en weerstand vlakke en maw s intra dag handel Wag op jou antwoord angstig. Prys aksie tesame met 'n daaglikse kaarte, met behulp van horisontale lyne, dit kom nie vergeet van die manier waarop jy jou besigheid uit te voer. duidelike uiteensetting en gekonsentreerde wysheid. Ek dink, veral afgelope paar maande is baie moeilik vir almal handel intraday weens verwar en baie volatiel bewegings van die mark en is nodig om daagliks kaarte gebruik. Jou artikels is my mees gunsteling. Asseblief continue. Thanks. Ek moet saamstem met die Bel t weet Prys Aksie is werklik 'n groot uitdaging. Groot dinge soos altyd. Soms word herinner aan die basiese beginsels en om seker te maak ek gehoor gee aan hulle is belangriker en waardevolle n handel les as die leer oor meer gesofistikeerde patroonherkenning. Plain vanielje ondersteuning / weerstand (horisontale vlakke) en om jou reëls) alles van die beste hou van die uitstekende werk Paulus


No comments:

Post a Comment