Monday, September 5, 2016

Beste Binary Options Aanwyser

Beste Binary Options aanwyser Dit gaan ' n baie subjektiewe post wees . Elkeen het 'n strategie of sy Contra of tendens wat in teorie . Ek wil tendens gebaseer eerste , Contra tweede speel . Dit hang af van op watter buig punt Ek dink die mark I m handel is op gedurende die dag . My gunsteling aanwyser is die gebruik van die MACD op 'n 5 minute grafiek . Wat ek graag gebruik is hierdie MACD opstel en hoe die draaie in die aanwyser saamval met die prys ondersteuning / weerstand vlakke . Hierdie grafiek toon dat wanneer jy die draaie gaan in een rigting dit kom nie t betaal te wees teen die tendens . Jy moet ekstra versigtig te wees wanneer die beurt in die aanduiding voorkom naby 'n belangrike ondersteuning / weerstandvlak . My strategie is uurlikse opsies met hierdie te gebruik . Ek hou daarvan om te stapel 60 tweede opsie ambagte met die aanwyser draai . Jy kan probeer om hierdie binêre opsies handel wenke om jou kans op sukses te verhoog .


No comments:

Post a Comment