Thursday, September 22, 2016

Forex Trader Day In The Life

Forex Dag Trading - Hoekom ons leer om Forex handel soos 'n pro met ons gratis opleidingsprogram. Jy sal leer hoe om handel te dryf met ons kragtige, handel vir eie stelsels en voordeel trek uit ons unieke verstandelike opleiding MP3 s. Jy sal ook die geleentheid kry om handel te dryf vir ons kleinhandel en institusionele kliënte as 'n geld bestuurder, stut handelaar, of hedge fund bestuurder. Dit is die versnelde benadering tot 'n suksesvolle handel loopbaan Forex Dag Trading bied 'n paar unieke diens aan ons beleggers en handelaars. Hier is 'n paar: Versnelde Trading loopbaangeleentheid met Fast Track Geniet professionele handel gereedskap en opleiding deur middel van ons Fast Track FX Pro Trader program. Vir beide beginners en gevorderde handelaars wat wil om handel te dryf vir 'n lewe of meer effektief. Aantreklik IB Program 'n bekendstelling makelaar maak geld deur die aanbied van forex dienste aan potensiële handelaars. Gekwalifiseerde individue en instellings verwelkom. Maksimum Veiligheid van Fondse via trust vir die eerste keer ooit, kan enige grootte kliënt 'n trust rekening oop te maak. Dit bied die uiteindelike omgewing vir veiligheid van fondse, iets wat byna geen makelaars bied. Professioneel bestuur Rekeninge geskep vir beleggers wat Don tyd om hul eie rekening handel of wil diversifikasie te voeg tot hul beleggingsportefeuljes t. Gratis MP3 om Tune Your Mind vir Trading Sukses Versoek 'n gratis demo van ons hoof spyskaart en aflaai van ons eie Forex Geestelike ontvanger MP3. watter omstandighede jou gedagtes vir die handel sukses terwyl jy slaap. Voordele van Handel Forex Trading die buitelandse valuta (Forex of FX) mark het 'n aantal voordele bo voorraad en termynkontrakte handel. Handel 24 uur per dag. Van Sondagmiddag om Vrydagmiddag (VSA tyd). Lae Minimum Belegging Trading geldeenhede verg baie minder aanvangskapitaal as die handel aandele. Jy kan begin met net 100 dollar. Aantreklik IB geleenthede om forex dienste aan handelaars en kry vergoed. Ons bied een van die mees voordelige IB programme in ons bedryf. 1000: 1 HEFBOOM FX handel bied 'n groter koopkrag as die dag handel aandele, waarvan 4 bied: 1 maksimum hefboom. Stywe Trading versprei). Eenvoudiger om handel te dryf as Aandeel Daar is slegs 'n paar groot geldeenhede in forex, terwyl dit in die aandele mark is daar tienduisende van moontlike aandele handel te dryf. Gratis Trading platform met real-time Charts en Nuus gratis verhandelingsplatform gebaseer op Meta Trader tegnologie met streaming, real-time kaarte, nuus en kommentaar op die valuta mark betrokke. Geen Re-aanhalings oor MT4 platform Gedurende normale mark wisselvalligheid in die buitelandse valuta mark. Nee Handel Beperkings in dalende markte Daar is geen beperkings op geldeenhede verkoop kort, in teenstelling met aandele, wat kunsmatige beperkings in plek hê wanneer kort verkoop of wanneer die mark daal deur 'n gegewe bedrag. Forex mark Jongste Nuus Die Euro is nie in staat om 'n herstel poging gister in stand te hou en het onder vars verkoop druk as die dollar het pas hernude steun ná sterker as wat verwag data. Die Australiese Reserwebank rentekoersbesluit was een van die minste Maandag se handel gehandhaaf die bekende patroon gesien nadat 'n Vrydag betaalstaat vrylating algemeen lustelose voorwaardes en smal wissel, versterk deur die normale dip in die handel volumes gedurende Augustus. Die dollar algehele nog bemoeilik deur winsneming en korrektiewe Vrydag se ekonomiese data was nie sterk genoeg is om verder dollar koop sneller met die geldeenheid onderwerp word aan winsneming ná 'n sterk week. Aandelemarkte oor die algemeen gebly op die verdediging volgende skerp Wall Street verliese oornag en risiko toestande algehele Begin Jou FX Besigheid Kartering sagteware outomaties Tracks markneigings Perfect Trades met verrassende akkuraatheid. In Real Maak Tyd Trendline Trader It Easy om voordeel te trek met 'n Trading instrument in 'n tipe van die mark 'n Man spandeer jare om te leer hoe om die markte suksesvol handel te dryf. Hy, maar het miljoene. Nou, is hierdie selfde man sit langs jou, adviseer terwyl jy handel. Hy s verwys na die rekenaar skerm, wat jy die beste punte om jou ambagte te voer en waar om jou tot stilstand kom plaas. Die man sit met jou vir 'n geruime tyd, die waarneming van die prys en volume veranderinge. Toe hy sien 'n tendens van rigting verander, sê hy dat jy jou posisie te verlaat. Wouldn t dit wonderlik om hierdie soort leiding goed, nou kan jy. Dit is genoem Trendline Trader kartering sagteware. In 'n oomblik, sal jy leer presies hoe dit werk. Maar eers, kyk onder die vinnige video om dit in aksie te sien. Blaai jou klank en klik op die om die video te speel. In die ou dae, sou handelaars hul eie tendens lyne met 'n liniaal grafiek: toevoer bo-op en eis op bodem. Algehele, dit was 'n eenvoudige praktyk, hoewel nie baie akkuraat. Selfs vandag nog, vra twee handelaars trendlines trek op 'n grafiek en die kans is die twee kaarte sal heeltemal anders lyk. Danksy vooruitgang in tegnologie, kan die nuwe Trendline Trader kartering sagteware nou al die vir jou. Selfs beter, die neiging lyne is uiters akkurate omdat die sagteware voer al die berekeninge, en voeg 'n paar eie algoritmes wat presies te bepaal wanneer 'n hoë persentasie handel geleentheid hom voordoen. Wat meer is, is die tendens lyne gebring in real time. Die vraag en aanbod vlakke verskyn voor jou oë as hulle gebeur. Sodra genoeg data ingesamel en die tendens is bevestig, die neiging lyne en nie meer te skuif in enige rigting. Dit gebeur nadat slegs 'n paar minute. (Beide huidige en historiese tendens lyne kan word weggesteek by die diskresie van die gebruiker.) Die Trend Waarskynlikheid ossillator (aangedui deur die rooi en groen hash punte aan die onderkant van die skerm) dui op die waarskynlikheid en rigting van 'n moontlike tendens by enige gegewe tyd. Die veelkleurige Vooroordeel Bar (bo die ossillator) vertel jou die huidige vooroordeel van die mark met 'n maklik leesbare kleur skaal gaan van Dark Red (dui op 'n sterk negatiewe vooroordeel) om Grey (neutraal) tot donker groen (dui op 'n sterk positiewe vooroordeel). Vind die skokkende waarheid oor Trend Trading. Plus 3 Magic sleutels vir Riding Trends pocketing rekord winste Vriendelike GRATIS: Gee vir My water minder as 5 minute per dag. vir slegs 'n paar dae. en Ek sal verduidelik al drie geheime in detail, sodat jy kan begin voordeel uit tendens handel begin vandag PRIVAATHEID: Jou e-posadres sal nie gedeel word, verhandel of verkoop. Ons ten volle respekteer jou privaatheid. Op dié manier sal ontvang nie enige ongevraagde e-pos. Goed, ek hoop dat jy 'n tweede het om aan te meld. Die inligting is van onskatbare waarde, en ek is nie seker hoe lank ek dit sal aanbied. Met dit in gedagte, laat my sê dit Trendline Trader sagteware is 'n heeltemal outomatiese handel Metode Trendline Trader kwessies net drie seine. Koop, verkoop, en kontant. 'N sein word aangedui deur 'n groen pyl opwaarts. 'N sein aangedui met 'n rooi pyltjie wys afwaarts. 'N sein word aangedui deur 'n grys pyl in die teenoorgestelde rigting van die huidige handel sein. Hierdie seine op hul eie is uiters nuttig. Maar net omdat jy 'n t noodwendig jy sal wil hê om daardie spesifieke handel te maak. Dit is waarom Trendline Trader bied jou met twee bykomende gereedskap om jou te help die beste besluit moontlik te maak: die tendens Waarskynlikheid Ossillator en die Bias Bar. Hierdie twee aanwysers wys jou die waarskynlikheid van 'n bepaalde handel breek selfs of die maak van 'n wins te maak. Dit beteken dat jy al die inligting wat jy nodig het om net die ambagte wat 'n hoë waarskynlikheid dat hulle winsgewend moet kies. Natuurlik, soms jy sal geld verloor, soms jy sal gelyk te breek, en soms jy sal wen. Hier is die truuk om ryk te as 'n handelaar: wen meer as wat jy verloor Trendline Trader maak dit maklik om dit te doen. Wen Meer dikwels met Trendline Trader Begin Vandag filter Bad Trades Onmiddellik Vir gevorderde handelaars, Trendline Trader kartering sagteware ook kom toegerus met 5 unieke filters om potensieel slegte ambagte in plat en woelig markte te sluit. Die 5 filters is: Die Trading Range Filter die Entry Speed ​​Filter The Gap Filter die Trend Krag Filter die Momentum Filter Terwyl hierdie filters nuttig kan wees, moet jy weet dat Trendline Trader met die meeste handel instrumente kan gebruik word in die meeste tyd rame reg uit die boks met behulp van slegs die standaard instellings. Trendline Trader is nie 'n geslote of jy wil 'n handelsmerk te betree of nie. Dieselfde geld met die filters. Hulle kan jou help wanneer die handel sekere instrumente in sekere markte. Die 23-bladsy Trendline Trader handleiding verduidelik in detail hoe om dit te gebruik. Hoe om konsekwent Wen Selfs wanneer die meerderheid van die handelaars kry Geslagte Geen suksesvolle handelaar van die saak sou dink sonder gesofistikeerde kartering sagteware soos Trendline Trader. Dit is 'n noodsaaklike hulpmiddel vir enige handelaar wat wil om te wen in die markte. Sodra jy insig in die mark wat nie een in 1000 gemaak het sal hê. Net die lees van die evolusie van 'n grafiek met Trendline Trader sal jy 'n ongelooflike akkurate gevoel vir markdinamika gee. As jy sal die mees gevorderde en maklik om te gebruik vandag kartering sagteware op die mark. En as jy jou net gevind het. Trendline Trader is sonder gelyke in sy vermoë om die mark tendense te spoor en sien winsgewende bedrywe in real time. Handel feitlik enige Trading instrument vir enige tyd raam (Werke vir Dag Handelaars, Swing Handelaars Posisie Handelaars) Dit kom nie t saak of jy aandele, opsies, forex, kommoditeite, termynkontrakte of eMinis handel. Trendline Trader is ontwerp om hulle almal te hanteer. Sê 'n ander manier, kan jy feitlik handel enige handel instrument wat genoeg volume tot 'n ware gedrewe mark te skep het. Dit maak Trendline Trader uniek. Dit is nie spesifiek vir 'n bepaalde handel instrument. Wat t omgee of jy dag handel, swaai handel, of doen mid-term en langtermyn ambagte. Dit werk vir enige tyd, maak nie saak hoe kort of hoe lank. Is jy besig om te sien hoe waardevol Trendline Trader Eerlik gesê sal wees om jou handel, die gebruik van hierdie deurbraak sagteware jaar kon kortpad af jou en het jy winsgewend handel net 'n paar dae van nou af. Begin om Winsgewende Trades Vandag Lock in winste met outomatiese keerverliesopdragte (Let wel: Lees asseblief hierdie grafiek van onder na bo.) Die grafiek hierbo toon die evolusie van 'n handelsmerk met net die Trendline Trader sonder die waarskynlikheid Ossillator of Bias Bar. Die outomatiese stop word aangedui deur die groen en rooi gekleurde kolle, en kan ingestel word om te trek en die slot in winste een keer 'n wins drempelwaarde bereik. Gebruik die Eiendoms Ossillator te bevestig laerisiko - Trades Die eiendom Trend Waarskynlikheid Ossillator werk onafhanklik van die Trendline handelaar en kan gebruik word om buy verkoop seine bevestig. Die tendens Waarskynlikheid Ossillator het geen verstelbare insette, sodat jy nie t hoef te bekommer oor die verandering of die optimalisering instellings. Neem 'n blik op die grafiek hierbo. Die sein by hoër) Die grafiek is geskep op die MultiCharts kartering platform met behulp van die eSignal data voed. Hier is 'n soortgelyke sein gegenereer op die NinjaTrader platform. Hoe die Gap Filter Werk Die filters uit valse seine wat veroorsaak word deur gapings, slegte bosluise, en beweeg dit te vinnig te handel is. Dit is veral nuttig om Handelaars wat posisies oornag en vandag Handelaars wat handel woelig markte hou swaai. In die skerm bokant geskiet, die Gap af te staaf C genereer 'n kort handel sein, aangedui deur die rooi pyl. Wanneer die Gap Filter toegepas word, die kort sein word 'n Cash sein, aangedui deur die grys pyl. Trendline Trader sluit ook 'n Trading Range Filter, Entry Speed ​​Filter, Trend Krag Filter, en Momentum Filter. Elkeen van hierdie filters kan verander word op of af op jou eie oordeel, en aangepas vir alles wat jy handel dryf. So, wat is die kos niks. As jy kyk na dit as een van die slimste beleggings jy m vra. Die ongelooflike insig jy selfs 5000 of meer in jou sak volgende week Dit is nie ongewoon vir my om te maak 1000 en word die handel vir die dag tot 11:00 in die oggend. Nou, ek ve 'n bietjie navorsing gedoen. Ander minderwaardig kartering programme soveel as 5000. Ander kos net 'n paar duisend. Maar Trendline Trader gewen t jy koste wat veel. Nie eens naby nie. Word 'n Trendline Trader lid vandag, en jy sal net 99. betaal As jy besluit om voort te gaan met behulp van Trendline Trader verder as die eerste 30 dae, sal jy net 169 99 per maand gehef word. Dit Onvoorwaardelike 30-dae geld terug waarborg Aktiveer jou lidmaatskap vandag. Lees die 23-bladsy handleiding en begin met behulp van die Trendline Trader kartering sagteware soveel en so dikwels as wat jy wil in die gerief van jou eie huis. Sit dit op die proef gestel en sien vir jouself hoe waardevol 'n handel instrument wat dit werklik is. Dan, as vir een of ander onverklaarbare rede om te besluit wat jy sal terug te kry al jou geld, minus gestuur fooie. As jy is so eenvoudig soos dit. Die Trendline Trader sagteware is tans beskikbaar as 'n add-on vir eSignal, TradeStation, MultiCharts, NinjaTrader en Meta Trader. As jy 'n forex handelaar, sal jy wil Trendline TraderFX kry. Dit is 'n volledige losstaande kartering en analise program wat sy eie data voed en 'n volledige stel van tegniese aanwysers en tekengereedskap sluit. Trendline Trader is ook ingesluit in die MCFX forex kartering platform. Chat Live Met Trendline Trader Ondersteuning deur op die blokkie hieronder. In vandag se handel les, ek gee julle 'n kykie in 'n dag van my lewe as 'n prys aksie handelaar. Jy kan oorweeg vandag se artikel 'n dagboek van my daaglikse aktiwiteite in die loop van 'n handel dag. Hopelik deur die insig wat jy kry in vandag se les wat jy kan meer struktuur te bou in jou daaglikse handel roetine en jou prestasie in die markte te verbeter. Die eerste ding wat ek doen na wakker word getref die stort, daarna, ek spring in die motor en neem my 2 jarige pre-skool (gelukkig dit is net om die draai). Toe ek by die huis kom sowat 15 minute later, sal ek gewoonlik draai op CNBC of Bloomberg vir 'n vinnige herhaling van wat oornag gebeur in die markte. My vrou sal normaalweg 'n gesonde ontbyt in hierdie tyd, kompleet met koffie en Berocca vitamien na die brein 'n ekstra hupstoot dit is belangrik om die energie en elektrisiteit vloei het voordat jy die rekenaars getref gee. Ek is nie 'n groot fan van die nuus, so anders as die meeste, weet ek nie my tyd lees van die papier of besoek enige nuus blogs mors. Ek kon nie t sorg minder wat Euro-sone land gaan bankrot of die uitreiking van effekte, en ek don t sorg wat Oil land in die Midde-Ooste is die begin van 'n burgeroorlog hierdie dinge nie help om 'n prys aksie handelaar en dit beïnvloed nie of raak my. Na ontbyt gaan ek in my kantoor en Chuck op die rekenaarskerms en my laptop. Die eerste ding wat ek doen is om my pen en papier gereed om af te haal 'n paar notas. Ek het nie tik my notas op die rekenaar, in plaas ek verkies om hand skryf hulle dit is 'n roetine en 'n gewoonte en ek voel dit help om my doel gedagtes op die mark te sement in my denkwyse. Op my notaboek sal ek notas van wat munt pare Ek voel goed vir potensiële handelsgeleenthede, sleutel vlakke, 'n prys aksie seine wat dalk gevorm blik, en enige ander belangrike gebeurtenis Ek voel is nota-waardig. Gelukkig, Ek woon in Oz, so die New York mark naby val rondom dieselfde tyd as die begin van die werkdag in Australië. Dit werk uit mooi vir my, want ek het my kaarte in die oggend kan oopmaak en gaan deur die daaglikse kaarte, en soos ek gesê het, want ek in Australië woon die nuwe forex dag begin by 08:00 vir my, wat is 05:00 in New York. Ek tipies net te kyk na die groot pare, blaai deur die daaglikse kaarte en die nagaan vir kern seine wat in die vorige sessie kan gevorm het. As ek my gunsteling markte te ontleed, sal ek stip sleutel grafiek vlakke. breakouts, of valse breek op my kaarte met lyne. Ek sal ook meer note in my notaboek op hierdie tyd hier is 'n paar van die dinge wat ek sal die uitkyk wees vir: Market toestand: is die mark trending of konsolidering Waar is die sleutel horisontale ondersteuning en weerstand vlakke op die daaglikse en weeklikse kaarte Wat is prys aksie te doen met betrekking tot die sleutel ondersteuning of weerstand vlakke Wat is die daaglikse 8 en 21 EMO s daar te doen wat die prys doen met betrekking tot die EMAS-is enige ooglopende prys aksie setups Indien wel, het hulle samevloeiing van verskeie ondersteunende faktore en stem saam met my handel plan wat gebeur op die 4hr kaarte is daar enige ooglopende tekens op die 4hr kaarte wat saam met die daaglikse tendens Tipies, ek sal die AUDUSD en EURUSD kyk, as dit is die pare Ek is geneig om die meeste handel. Ek sal ook kyk na die Amerikaanse indekse en die plaaslike SPI indeks en plot 'n paar belangrike vlakke en let op enige ooglopende prys aksie op die kaarte. Dit is net die aanvanklike vluglees fase van my daaglikse handel roetine wat Ek doen in die oggend om myself op datum te bring met wat aangaan in die markte. Volgende, as ek 'n potensiële handel setup sien ek sal my forex plan om te sien of raadpleeg die toestande op die grafiek ooreen met my plan. Nagaan van die opstel teen my forex plan is die finale keuring fase wat ek gebruik om te verseker Ek het 'n geldige handel, indien die handel nie aan my pre-gedefinieerde handel plan parameters ek gewen het t neem dit. Die belangrikste is, Ek is op soek na die sleutel mark vlakke, kort termyn momentum en tendens, prys aksie, en samevloeiing, as jy meer wil weet oor hoe ek handel check out my forex strategieë te leer. As ek besluit daar is 'n stelsel kies werd handel wat aan my verhandeling van plan spesifikasies Ek sal 'n bestelling te plaas. Die meeste van die tyd wat ek probeer om limiet te plaas of aftrekorders, hierdie staan ​​/ hangende bestellings wat u toelaat om die inskrywing prys wat jy wil te kry, eerder as om net aangaan op die mark. Aftrekorders toelaat om voordeel te trek uit tempo patrone uit prys aksie seine en beperk bestellings kan jy kry op terug op prys aksie seine, ek bespreek hierdie begrippe in-diepte in my loopbaan en die spesifieke inskrywing strategieë en tegnieke wat ek gebruik is buite die bestek van hierdie artikel. Nou, as jy woon onder 'n rots, julle almal weet dat Ek hardloop hierdie webwerf voltydse saam met my handelsaktiwiteite, en dus het ek webwerf verantwoordelikhede om aandag te gee aan sowel. So, sowat 9 in die oggend sal ek al die notas wat ek het op die markte gebruik in my notaboek en begin die opstel van my analise met geannoteerde diagramme te plaas in die daaglikse lede mark kommentaar. Ek het gevind dat die skryf van hierdie kommentaar eintlik help my met my handel deur die behoud van my in-kontak met die daaglikse eb en vloed van die markte. Deur die skep van 'n daaglikse joernaal van elke dag se mark aktiwiteite, seine, tendense, vlakke, en ander waarnemings, ek kan dissipline en roetine te versterk en dus bewerk positiewe handel gewoontes. Ek sal dan plaas die kommentaar en gaan na die talle e-posse wat oorstroom in oornag en probeer om hulle almal uit te kom voor middagete. Nou is dit is oor 11:00 of so en ek is gereed om my middel van die oggend breek te neem vir 'n paar uur en uitgaan en iets te doen. Hel, ek haat om in die kantoor vir ure op die einde, wat t wat ek nodig het om uit te klim en rond te beweeg of iets om my gedagtes af te neem die markte vir 'n rukkie doen kom nie. Jy moet dit doen te probeer breek jou dag sodat jy nie te vasgevang met die ontleding van die markte en staar na jou rekenaar skerms, jy moet tyd weg van die markte te bou in jou daaglikse handel roetine / plan. Tensy ek oorsee of op vakansie reis, in hierdie tyd sal ek gewoonlik doen een van twee dinge: 1. 'n boek optel myns insiens uit te brei of iets anders geestelik opbouende soos kyk na 'n seminaar of iets opvoedkundige op die Discovery-kanaal doen. Ek is lief vir lees en leer en dit is belangrik om altyd daarna streef om jou kennis te verbeter om jou brein gesond te hou. 2. Elke twee dae my vrou daarvan hou om te gaan inkopies doen en ek sal die laptop my gunsteling koffiewinkel te neem aan die plaaslike winkelsentrum en plant myself terwyl sy gaan en doen haar ding. By die koffiewinkel ek nie regtig die handel of kyk na die markte intens, ek lees blogs, tydskrifte, of boeke en miskien die nagaan van die markte elke uur of so vir 'n update. Die belangrike punt hier is dat ek nie kyk na die skerms dikwels en ek nie druk oor my ambagte of besig om emosionele, ek letterlik doen ander dinge as ek ambagte oop of hangende dit die moeite werd om jou gedagtes af van die markte. Ek die lesse wat geleer is vroeg in my loopbaan dat my gelei tot die skerm kyk haat, Ek het in die strik van 'n verblyf op die hele nag en kyk hoe die kaarte totdat my oë letterlik verbrand en ek aan die slaap geraak op my rekenaar lessenaar. Ek vind die verandering van hierdie gedrag is een ding wat die meeste handelaars net don t doen of Don t verstaan ​​hoe om dit te doen en kyk hoe die skerms vir ure op die einde gaan jou handel rekening en waarskynlik jou selfbeeld, geluk dood te maak, en miskien selfs persoonlike verhoudings As jy toelaat dat dit gaan te lank. OK, so nou is dit is goed ná middagete, en ek het my persoonlike aktiwiteite klaar. Ek sal nou 'n punt om terug na my kantoor te kry iewers mid-middag en gaan oor die daaglikse kaarte kortliks op die groot munt pare en indekse weer. Gewoonlik het nie baie verander van die môre sedert die Asiatiese handel sessie is gewoonlik die stadigste. As 'n groot verandering plaasgevind het ek kan wysig of 'n bevel te kanselleer, maar ek het t ooit 'n mark te jaag of agtervolg handel. As ek 'n handelsmerk mis, dan is die handel gemis ek, dit is regtig so eenvoudig ek don t sorg of toelaat dat dit maak my emosionele, want ek weet die mark gaan my te voorsien van baie geleenthede in die komende dae. Onthou, my handel styl is al oor die ontspannende en nie besig om emosionele, en joune moet ook wees, Forex sukses is nie gemeet aan een handel of oor 'n week, dit s gemeet oor 'n tydperk van jare en 'n groot aantal ambagte, sodat Don t emosionele oor enige EEN handel geword. Die beste manier om nie emosioneel raak oor enige een handel is om nooit waag meer as wat jy gemaklik met die verlies is. Nou, ek doen maak 'n aantekening op my notaboek as iets het veroorsaak of gemis, sal ek dan seker wees om 'n horlosie op die 4 uur grafiek tydens die Europese handel sessie hou potensieel kry in dieselfde handel. Teen die tyd dat ek klaar gaan oor die kaarte dit is nog steeds net 04:00 of vroeër. Soos jy kan sien, my analise van die mark en die skerm tyd is 'n klein hoeveelheid van die tyd, hopelik jy luister en sien 'n patroon. Hierna sal ek die e-pos posbus te gaan en doen 'n e-pos, en miskien iets post in die lede forums as ek iets sien gebeur. Dit is tyd om af te haal die seun van voorskoolse. Hy kom huis en vir die volgende paar uur dit is alles oor hom sal ek tyd weg van die markte en besigheid te neem en met hom speel, lees hom 'n paar boeke of kyk na 'n paar spotprente, niks werklik. Kinders is 'n goeie pret as jy don t neem jouself te ernstig, jy het 'n groot kind op die hart dra en dink soos hulle: Ek vind die geheim is hulle baie aandag te gee in die middag en voor jy dit weet dit is aandete tyd en byna gereed vir sy bed tyd. Ons het 'n streng roetine saam met hom. Dit is nou sowat 6 of 19:00 en die Londense / Europese handel sessie aan die gang is. Rondom hierdie tyd sal Ek die laptop aan te gryp uit die kantoor en gaan na die sitkamer kamer om tyd te spandeer saam met my vrou en sien wat is op TV. Ek sal die kaarte oop te blaai die 4 uur en daaglikse kaarte van die groot Forex valuta pare, terwyl op soek na moontlike prys aksie seine. Weereens, sal ek my notaboek en pen met my, enige toepaslike aantekeninge en die dop van wat gebeur. Dit is belangrik om te verstaan ​​dat ek 'n nader kyk na dinge sal hê as vroeër in die dag-aktiwiteite op die daaglikse kaarte van 'n sein wat gevorm het, daar was, onthou ek sou dit opgemerk, sodat wanneer dit kom by die aand het ek weet wat om te kyk na die radar. So, sal ek praat met die vrou, kyk na 'n fliek of 'n TV-show en skrams teen die skerms elke uur of so net om tred te hou van dinge te hou en te sien of iets is die vorming van. Eerlik, ek beskou myself klaar die handel vir die dag tot die aand, en sal terloops hou in kontak met die London sessie en oop van New York handel. Ek tree selde 'n handelsmerk in die aand, maar jy moet daar wees om hulle te vind. Jy Don t het om handel te dryf 4 uur kaarte, en vir diegene met 'n voltydse werk of besigheid se, ek don t raai dit as dit is 'n bietjie meer verstand intensiewe en tydrowende dit verg meer toewyding en sal jou emosies meer te toets. Op enige gegewe dag sal ek gewoonlik in 'n posisie of bestellings wat wag om gevul om 'n posisie te betree. Deur 23:00-01:00 Ek is in die bed, en wanneer ek slaap die ambagte bak en toe ek wakker word Ek sal oor die algemeen begroet met 'n stop verlies wat seergekry het of 'n lekker wins, dit is regtig een of die ander. My weergawe van stel en vergeet handel is basies die konsep van die plasing van ambagte en laat uit die mark werk self, óf stop jy uit of die bereiking van die wins doelgebied. Slaap laat vir ware stel en vergeet handel, en omdat ek in Australië die meeste van die aksie vind plaas in die VSA wanneer ek slaap. Miskien is daar 'n les in die sin dat vir almal Heeltemal vermy die mark vir 'n tydperk van 12 uur eintlik kan wees een van die belangrikste bestanddele in die bepaling van jou sukses of mislukking in die markte, met ander woorde plaas jou ambagte of plaas jou bestellings en dan bly die hel weg van die rekenaar verwyder alle emosie en laat die handel werk self uit. Deur te kyk na dit wat jy T die uitkoms kan verander, sal jy waarskynlik net ry jouself stapelgek. Ek hoop jy geniet om 'n kykie in my lewe en my wêreld, en ek vertrou dat jy iets van vandag se artikel geleer en opgetel 'n paar wenke om jou eie handel te help.


No comments:

Post a Comment